Gårdagen

Igår blev det en sväng på stan. Skulle inte stanna så länge eftersom jag bara skulle till biblioteket samt posta ett brev.  Tänkte kika lite som hastigast på ett par bruna stövlar i ridstövelmodell jag spanat in. Så efter att ha provat dessa och upptäckt att de inte alls passade, ville jag trösta mig lite med att kolla på skinnjackor. En särskilld skinnjacka hade jag spanat in sedan flera veckor tillbaka, men denna fanns fortfarande ej i min storlek, så det blev till att kolla in nya alternativ. Hittade dock ingen i samma snygga mörka färg som den första, men liknande modeller fanns. Nu är jag bara lite velig om vilken jag ska ta. En modern ganska kort med tuffa fickor med lock på eller en mera klassisk med två dragkedjefickor, något längre i modellen och något ljusare. Båda hade muddar.
Aaaaahhhh, alla dessa beslut!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0