Man ska dricka med måtta

Idag har det inte blivit mycket bloggande. Jag kom precis hem och ska strax hoppa i säng. Köpte ett par träningsbyxor idag som satt perfekt. Visar dem imorgon. Under kvällen har jag varit hos en kompis. Snackat, ätit mat och tittat på tv. Trevligt!

Nyligen när jag skulle kliva av bussen vid min hållplats klev en onykter herre av samtidigt. När jag gått några meter hör jag *klank* och *dunk*. Då har mannen först ramlat in i staketet och sedan platt fall baklänges in i en av bussens fälgar. Det var tur att attt busschauffören inte hunnit köra än. Vände på klacken för att hjälpa till, men då kom hans polare till undsättning. Tack för det! Blev orolig att han fått hjärnskakning eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är sista året jag går på kontroll (till tsndläkaren) gratis så jag hoppas att de finner alla fel nu så jag slipper betala nästa år (: Är det du som har "gjort" Tjejen som springer med påsar på din header? Hur? Snygg ar den iaf! Kram/ Amanda

2007-08-14 @ 11:22:11
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0