"Ledigt"

Det blev inget grupparbete idag som det var tänkt. Därför är jag hemma och "ledig" idag. Ja man är ju aldrig riktigt ledig när man studerar, så jag ska försöka få lite gjort också.  Helt otroligt är det ändå att dagen går så fort. Halva dan har gått och jag har bara ätit frukost och duschat än så länge, mjaae ett viktigt mail har jag i och för sig fått iväg. Frågan är nu om jag ska skriva uppsats eller studera i min organisationsbok? Måste erkänna att bloggrunda lockar liiite mer just nu. Ja ja, nåt ska bli gjort i alla fall.

Ska iväg till optikern på eftermiddagen samt prova fler glasögon igen. Men innan dess blir det fika med en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0