Utmattad

Ligger lågt med bloggningen just nu. Har varit helt slut i några dagar nu. Känns som att plugget håller på att ta kål på mig. Fick åka hem från skolan tidigt idag eftersom jag var så yr och matt att jag nästan svimmade. Väl hemma var jag ändå tvungen att ta tag i tentan som ska in imorgon. Puh! Har gått och lagt mig och vilat mellan varven, nu tror jag att den snart är färdig. Igår var läggdags 19.30 och det lär bli före 21.00 idag också. Måste vila så mycket det går nu och se över lite förändringar i mina levnadsvanor. Måste lära mig att inte göra allting samtidigt och att inte allting måste ske före 30. Det är svårt. Mycket svårt.

Två nya tentor delades ut idag att göra över jul. Ca 10 sidor skall svaren vara på. Jag har nu alltså tre tentor som ska vara klappade och klara 2 veckor efter jul. Hejdå julefrid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite julefrid ska vi i alla fall få...

2007-12-18 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0