Andra uppdraget

Idag har jag jobbat hela dagen i en växel på ett stort företag i Mölndal. Jag har ju jobbat med detta en del tidigare, men behövde friska upp minnet lite. Det är segt att sitta en hel dag och bara prata i telefon. Inte min cup of tea precis. Det märktes också tydligt att det var semestertider så det gäller att ha med en god bok eller något annat att pyssla med när man blir rastlös. Idag är jag så seg i huvudet efter jobbet, så det blir inte mycket bloggande ikväll. Ska ta mig en kopp te och en frukt, sen blir det en tidig kväll med modette och plaza kvinna. Det ser dessutom ut som att jag får sovmorgon imorgon, då jag inte har blivit kallad på något uppdrag ännu. Ska verkligen försöka sova ut nu.

Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0