Hem och vända

Nu är jag hemma igen en kort stund för att packa om väskan och göra mig redo för nästa vecka. Tidigt imorgon tar jag bussen till Lysekil där jag ska jobba under en vecka i en bok/musikaffär. Kan behövas lite inkomster såhär på sommaren. Antagligen så blir det fullt upp i Lysekil och jag kommer nog inte att ha tillgång till någon dator, men skulle jag komma över en vill jag givetvis blogga. Får se om jag får någon tid över för lite sightsing i Lysekil också, det är sällan jag är där. Kanske ska packa ner badkläderna också utifall att..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Ha det så bra denna vecka.
Jag åker på fredag. Vi får ses när jag kommer tillbaka på tisdag.
Kram Frida

2007-07-01 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0