Rabattkod!

image223


Mina läsare kan nu få 10% rabatt vid beställning på My Pashmina. Ange rabattkod "travelandfashion2007" när du betalar i kassan.

My Pashmina säljer sjalar och halsdukar i härlig äkta cashmere samt cashmere/siden blandning. De har också söta koftor, polotröjor och barnkläder m.m. i bra kvalité. På bilderna ovan visar jag några av mina favoriter. Det jag tycker är extra bra med dem är att de arbetar för rättvis handel och för att förbättra villkoren för arbetarna i Nepal där deras familjedrivna fabrik ligger.
10% rabatt gäller också för Hamaca.se (samma rabattkod) som säljer hängmattor med tillbehör.

Fri frakt och snabb leverans. Rabatten gäller till den 30/9

image224

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter superbra! Jag älskar sånna sjalar! valién är super! Ha en skön kväll!:-)

2007-07-25 @ 23:00:08
URL: http://ce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0