Vad är grejen med zara?

När spanska kedjan Zara öppnades i min stad i våras, blev det fullständig rusning. Det var trångt i butiken och allt man såg var människor (mest kvinnor) som ryckte åt sig klänningar å toppar. Jag har kikat in ett flertal gånger och det har alltid varit precis smockfullt. Personligen har jag inte hittat något därinne som fallit mig i smaken. Då och då dras paraller mellan HM och zara som sägs vara vår svenska motsvarighet.  Enligt min åsikt är har HM både snyggare kläder och då och då också kläder med riktigt bra kvalité som t.ex cashmere eller merinoull. Det är möjligt att jag har haft otur och besökt butiken då godbitarna varit utplockade, jag är tveksam, men ska göra ett nytt försök. Nu vänder jag mig till alla er som alltså älskar zara.

Vad tycker ni? Vilka fynd har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0