Yes

image156

Åkte direkt och hämtade mitt paket från laredoute på posten idag. Blev nöjd med allt förutom jackan som kom i fel färg:( Ska skicka tillbaka den, men tyvärr måste jag vänta 5-10 veckor på ny leverans. Aaarghh!! Då är det antagligen för kallt för att bära sommarjacka. Träningskläderna var jag heller inte nöjd med, de åkte tillbaka direkt eftersom de var för stora respektive för kort tröja. Var på stan en sväng idag för att kolla utbudet av träningskläder, men det jag ville ha var redan slut. Ja ja ...jag ger inte upp än.

Nu blir det film: The night listener å popcorn

Kommentarer
Postat av: Andréas

hmmm...känner igen ett visst mönster. har själv köpt ett par vita hängslen idag...dem skickade jag inte tillbaka ;-).

2007-07-08 @ 02:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0