Dagen efter

Skön sovmorgon idag! Gårdagskvällen var trevlig, vi hann dock inte med några spel som vi hade tänkt eftersom vi började lite sent. Känns som att vi åt och åt hela kvällen. Efterrätten påbörjades strax innan midnatt. Hemgjord kladdkaka, vispgrädde, glass och jordgubbar. Mums! Vi har dessutom mat över för ett par dagar framåt. Förmiddagen har ägnats åt att surfa runt lite på Laredoutes sommarrea där jag fann några fina pärlor. Väntar till ikväll med den slutgiltiga beställningen. På senare tid har jag också blivit mer och mer sugen på ett personligt smycke antingen med mitt namn eller med både mitt och älsklingens. Det finns väldigt fina på namnsmycken, men ska suga på karamellen ett tag till.

Idag blir det en lugn och skön dag hemma med en del bloggande. Det enda inplanerade är en långpromenad efter allt ätande under gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0