Home sweet home

Hade två sköna heldagar på vår lillsemester i Halmstad med en massa sol, lite bad och lite shopping. Nu är jag en (sol)bränna rikare. Får skylla mig själv för jag glömde att smörja in mina ben som numera är lika röda som två tomater:( . Fick just reda på att vädret imorgon (midsommar) kommer att vara ostadigt med en del regn. Jahapp!! Där rök kubbspelet.. Men grillning ska det minsann bli. Ingen midsommar utan (grill)rök. Vi får helt enkelt kura ihop oss inomhus och ta fram de hederliga sällskapsspelen. Kanske även blir en liten bildvisning från Tunisien för våra gäster. Idag ska städas och putsas. Tänkte ge mig på bakning också.

See u later

Kommentarer
Postat av: Andréas

bakning? trodde bara det var killar som hade "baktankar"...hmmm...men hur som helst vill jag ha nybakade muffins. kakmonster som jag är....

2007-06-21 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0