Måndag

Startade dagen med stor frukostbuffe på hotellet. Fin frukost med en massa varma å kalla rätter. T.o.m pannkakor och våfflor fanns det. Hotellet är helt okej, dock inte 5-stjärnigt som det beskrivs, mer som en 3:a eller 4:a. Det är mycket grönt här och Hammamet kallas ju också Tunisiens trädgård. Utanför hotellet finns en lång strand och bra bad. Vi tror inte att det är högsäsong riktigt än för hotellet verkar inte vara fullbelagt. Vi tog det rätt lugnt hela dagen eftersom jag fortfarande är sjuk. Välkomstmöte och en promenad till gamla hammamet hanns med. Medinan rusade vi snabbt igenom, ingen ide att stanna då alla försäljare var på oss hela tiden. Kvällen avslutades med lyxig fiskrätt. Färsk seawolf.

Kommentarer
Postat av: IAndy

seawolf? låter spännande! var det gott? sknt att det inte är högsäsong, för då är alla dumma turister ivägen.
serverade dem pannkakor med choöklaaaad? det gjorde dem i egypten. på återseende!

2007-06-05 @ 19:26:33
Postat av: Kennet/Maud

Hoppas att vädret blir bättre. Här i norr är det högsommarvärme. Matte njuter med sin nya bil. Han får dessutom gratis bränsle under 1 år med sin nya bil. Bra köp. Kul att få läsa era upplevelser. Hoppas att din förkylning ger med sig. Vi hörs.

2007-06-05 @ 21:35:02
Postat av: Frida

Hello!
För det första vill jag säga att jag gillar din blogg. För det andra så hoppas jag att du blir frisk snart så att du/ni får njuta av eran semester fullt ut. Ha det bra!
Vi hörs när ni kommer hem.
Kram Frida

2007-06-07 @ 06:25:46
Postat av: Birgitta

Hej och fortsatt glad semester! Hoppas förkylningen har gett med sig nu, Turid, så du kan njuta riktigt mycket av sol och bad och utflykter. Igår var Pablo + Josefin + Johan + Carl + lilla jag på Liseberg. Det var vår julklapp (!) till kusinerna. Gissa om det var varmt! Jag satt som vanligt på bänkar och höll i allas väskor, jackor och chokladhjulsvinster. Mycket lyckat! Synd att ni inte var hemma, så kunde vi ha setts där.
Kramar,
Birgitta

2007-06-07 @ 10:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0