Jade

Hade lite tid innan jag skulle med bussen hem idag, därför passade jag på att att spana lite i affärer under tiden. Hade tänkt att spara mina slantar nu, men ödet ville annorlunda och ut kom jag med ytterliggare en tee med rosetter på samt en jadefärgad scarf. Kände genast att jag fick lite cravings för denna färg. Så snyggt till svart! En mössa i samma färg har beställts från HM. Bilder på mina inköp (investeringar:)) får ni se imorgon.

Nu är det dags för lite kvällsmat, pizza eller grötdiet?, Tror jag kör på pizzan, ska ju ändå träna imorgon. Har fixat senaste avsnittet av Desperate Housewives också  (S04E05). Så spännande ju!

Kommentarer
Postat av: A

jasså, min pizza kunde du inte låta bli...eller rättare sagt pizzorna!!! tycker du ska investera lite pengar i mig också. jag lovar att du får valuta för pengarna. stiger i värde varje dag ;-).

2007-10-30 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0