Tiden går för fort

Hjälp! Tycker att tiden bara rusar iväg nuförtiden. Hinner lång ifrån allt jag vill göra. Startade dagen med lite sovmorgon, för att sedan skriva färdigt tentan. Därefter for vi en sväng till Frölunda Torg för att J skulle ha ett par byxor, Själv hade jag inte planerat några säskilda inköp, men kom därifrån med nya strumpor, vilket ju alltid behövs. Slutligen stannade vi till på en databutik och jag som tycker sånt är så tråkigt passade på att besöka Stadium. Självklart har jag något med med ut från affären.. Ett par nya träningsbyxor. Jag skyller på att jag faktiskt har börjat träna regelbundet och därför behöver ett ombyte. Sist, men inte minst hämtar vi mitt paket från HM som kom under gårdagen. En hel del byxor som har provats idag. Bilder på detta kommer imorgon.

Nu kvällsmat och sedan powerwalk

Kommentarer
Postat av: A

jag har heller inte hunnit med så mkt idag. tänkte gå upp tidigt (08:00), men det blev runt kl 11:00 istället. hann med lite grand iaf, dvs lämna blod och hämta mina 3 nya skjortor. nästa gång du handlar byxor följer jag med...behöver nya jeans.

2007-10-27 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0