Minisemester

Spenderar en weekend i sommarstugan utanför Norrköping nu tillsammans med J:s förräldrar. Härligt att komma ut på landet igen. Avkopplande jämfört med stadens stress och press. Anlände tidigt igår med tåget, så jag hade en hel del tid att se mig omkring i stan innan J slutade jobbet. Först blev det god lunch på salladsbar och därefter speedshopping i jakten på skor, väska och klänning. Klänningen jag spanat in på HM var slut, men ett par stövlar fick följa med hem. Jättefina grå. En stor väska i skinn från wedins blev det också. Bilder kommer senare. Har bara mobilkamera nu och bilder med den brukar inte bli bra. Uppdaterade också garderoben med några bastoppar i vitt och svart från HM. Kvalitén är väl inte hundra, men det får duga då jag inte är beredd att spendera mer på sånt just nu.

Nu ska jag och hjärtat ut på powerwalk och sedan handla till lunchen. Blir nog också till att hjälpa till och röja lite inför vintern här på lande med, så lite att pyssla med, annars inget särskillt planerat.

Hoppas att ni får en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: EmilySophie

Skönt med lite semester utanför stan! :)

2007-09-22 @ 16:06:53
URL: http://emilysophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0