Extrajobb?

Jag har idag deltagit i en undersökning på psykologiska institutionen. Undersökningen gällde  olika upplevelser av känslor under dagen. Ca 1 timme skulle det ta och för detta fick man välja på en biobiljett eller fyra trisslotter. Jag valde bio eftersom jag inte har direkt tur i spel. Antagligen kommer jag inte att ställa upp på någon mer intervju för det var verkligen en ordentlig bunt med papper som skulle besvaras och instruktioner som skulle läsas. Puh. Stressade mig igenom och då klarade jag precis på en timme. Ett noggrant svarande skulle ta säkert minst det dubbla. Dock kan detta vara ett bra tips för fattiga studenter som vill unna sig lite nöje. På Gbg Universitet sitter det lappar  uppe på anslagstavlorna lite titt som tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0