Träning som ger resultat

Mycket att göra var det i helgen. Däremot skippade jag inte min träning som jag börjar få riktigt rutin på nu. Jag märker att jag orkar mer och igår var armhävningarna närmast lätta. Jippie! Älskar snygga armar! Upp på tå nästa gång. Är också sugen på att lägga in ett pass på gymmet i veckan. Hittills har det varit svårt att klämma in, för jag vill helst gå dagtid när det inte är fullt, men det kanske kan hinnas med nu under långhelgen. Det är också dax för mig att köpa nytt träningskort denna vecka. Det är inte det billigaste, så jag tror att det får bli ett 10-kort eftersom jag ändå är bortrest en månad i sommar. Dessutom kan jag ju faktiskt cykla mer nu när det är varmt. Min cykel har ännu inte fått se vårens ljus. Skäms på mig!


Kommentarer
Postat av: Christine

Ska träna idag... mina spagettiarmar behöver få sig lite muskler. ;-)

2008-04-28 @ 11:16:03
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Turid

Christine: Ja, det vore snyggt med mera muskler till sommaren:)

2008-04-28 @ 20:57:04
URL: http://travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0