Hemma bäst

Jag älskar att vara hemma och mysa på kvällarna. Är en riktigt hemmatjej som trivs himla bra i vårt lilla hus med trädgård. Vi har ju inrett, fixat och donat hemma en hel del den sista tiden och under helgen har vi monterat ihop pax-garderoberna, så att vi nu har en hel extravägg med garderober (nästan alla är mina), som jag håller på att inreda. Det blev superbra. Nu har jag nästan drömgarderoben. Har tänkt att visa er när det hela är klart, just nu håller jag på att prova olika lösningar för att se vad som passar bäst. Nästa helg ska vi också kolla på en byrå till sovrummet, jag tror det får bli en malm i ek, det skulle passa bäst hos oss. Det hela får ta sin tid, då vi har mest tid att greja och pyssla på helgerna, men det är bättre att det får ta sin sid än att man slarvar ihop nåt. Jag funderar på om jag ska ha en spegel på väggen brevid garderoberna också, det blir nämligen ingen walk-in-closet, då då det är ett kombinerat data/arbetsrum, men med ett passande skrivbord, gärna i vitt, kommer det att bli riktigt bra. Dessa mattor i rosa på golvet vore pricken över i:et. Ja , att inreda sätter verkligen fart på fantasin och man får en massa roliga ideér som man genast vill förverkliga. Idag är det perfekt väder föratt pyssla inomhus. Först lite städning och sedan inredningsplaner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0