Kodmallskrångel

Någon som kan det här med html? Skulle fixa en presentation under profilbilden, som jag ju faktisk lyckades med. Dock vill jag ha den i mindre text. Någon som vet hur man gör då? Dessutom skapades framför både kategorier, arkiv och senaste inlägg. Hur sjutton gick det till? Och hur får jag bort dem. Istället för punktlista vill jag ha streck framför kategorierna. De andra ska vara utan något framför om ni förstår vad jag menar. Om det finns någon vänlig själ därute som kan det här med att göra ändringa i kodmallarna. skulle jag bli superglad.

Kommentarer
Postat av: amanda

du har ju lyckats me headern iaf till skillnad från vissa andra (hm....) ;p

2008-08-07 @ 01:08:54
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0