Nytt för håret




Förra helgen köpte jag en ny hårtork. Min gamla har jag haft i säkert 10 år och den har verkligen gjort sitt. De senaste två veckorna har den inte startat alls. Förra veckan besökte jag alltså Mediamarkt och ni ska veta vilken otrolig djungel av hårtorkar och locktänger det finns där. Man blev alldeles matt efter att ha prövat och testat sisådär hälften av dem. Valet föll till slut på en hårtork från Björn Axén OBH Nordica med joniseringsfunktion (minskar statisk elektricitet) extra care och coolfunktion. Jag satsade på en  med högt watttal 2000 och hittills verkar den riktigt bra. En ny vän för de närmaste 10 åren hoppas jag. Använder ni hårtork? I så fall vilket märke gillar ni?

Kommentarer
Postat av: A

nej, jag har inget hår :-)

2008-08-29 @ 23:12:31
Postat av: Emelie

Hårtork är ett måste och OBH Nordicas produkter är alltid bra!

2008-08-30 @ 18:07:35
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0