Frossa på O'learys

Oj vilken kväll det har varit. Vi har verkligen frossat. Vi åt supergod mat på O'learys här i Finspång. Det var verkligen en överraskning som jag inte hade väntat mig. En riktig festmåltid. Trodde att det var ett sånt där fettdrypande ställe med typ fish n' chips, men där hade jag fel. Till huvudrätt åt jag Blackened pasta alfredo som bestod av den godaste marinerade kycklingfilé jag ätit på länge tillsammans med en pasta i gräddig sås, vitlöksbröd  och till efterrätt ett smarrig pecannötpaj med vaniljglass och cola. J åt Sizzling chicken fajita och en american blueberrypie. Så typiskt att jag glömde kameran för allting var läckert serverat och så så mumsigt ut. Gissa om vi är mätta nu. Vi typ rullade hem.

Imorgon bitti far vi till Umeå. En resa på ca tio timmar med bil. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0