Godmorgon

Idag är det äntligen fredag igen och helgen närmar sig med stormsteg. Veckan har rusat fram och jag har haft fullt upp av plugg och två intervjukvällar på organisationen jag skriver mitt x-jobb åt. Igår kväll fick jag äntligen tid för träning och körde ett pump pass med lite tyngre vikter. Extrakilona kändes verkligen och det är ju dem som ger resultat sedan. Idag står städning först av allt på schemat, få bort alla kläder som jag spritt ut överallt och att få undan disk och dammsugning. Sedan väntar mera plugg och till kvällen ska jag på julfest med jobbet. Roligt! Det är lite speciellt då jag arbetar på ett bemanningsföretag och aldrig har träffat dessa människor förut, det är alltså inga som jag jobbar ihop med. Kvällen blir nog inte alltför sen, för älsklingen kommer ju hem idag också. Saknar honom så mycket! Nä,nu är det dags att sätta igång här, disken kallar.

Ses i helgen!

Kommentarer
Postat av: Fröet

Hej. Läste i Englas blogg att du frågade om Engla skulle sälja sin Rules By Mary kofta.

2008-12-05 @ 19:04:24
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Fröet

Jag har en sådan i storlek XS om du skulle vara intresserad:)

2008-12-05 @ 19:05:47
URL: http://litenfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0