Planer som ändras

Gårdagen ägnades åt plugg och trevlig lussefika hos en vän.

Idag skulle jag å älsklingen hittat på en massa skojigheter, ätit italienskt, fikat och sett på årets julfilm på Götaplatsen.Tyvärr är min honey sjuk så inget av detta blir av idag. Istället blir det en ovanligt lugn dag med powerwalk för min del och ev träning i em. Ikväll blir det filmmys och pizza och jag ska äntligen ta ta tag i julkortsskrivandet som jag har skjutit upp i flera dagar.

Vad har ni hittat på i helgen?


Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Låter som en mysig dag! :) Kram på dig

2008-12-14 @ 15:46:04
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: A

jag har shoppat, fikat och tittat på årets julfilm.

julkort har jag inte skickat på flera år...

2008-12-14 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0