Vintervitt


Jag är så inredningssugen nu. Vårt hem går i vitt och naturfärger och är också på många sätt inspirerat av naturen både i material och motiv på tavlor etc. Vi gillar den avskalade lite minimalistiska stilen och i princip alla våra möbler är av det moderna strama slaget med raka kantiga linjer. På sistone har jag tänkt att jag skule vilja skapa mer liv i hemmet och skapa lite kontraster med hjälp av möbler och inredning med som har en lite äldre (gammaldags) sliten look lite i stil med shabby chic, men ändå behålla det avskalade. Här är några saker som jag gillar och tror absolut skulle förgylla vårt hem.

1. Rostiga bokstäver, Prästbostället
2. Vita rosor, Country by mail
3. Pläd, Hemtex
4. Steghylla, Syster lycklig
5. Lykta, Country by mail
6. Bokstäver trä, Country by mail
7. Ljusstakar i fattigmanssilver, Country by mail
8. Stol, Ilva

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Supersnyggt! Jag gillar den naturliga, vita stilen. :) Kramkram

2008-12-11 @ 09:31:07
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0