Vit jul



Soluppgång utanför huset

Här i Umeå är julen vit och fin. Vi har precis varit ute och gått en långpromenad i snön. Härligt! Jag känner mig något bättre idag även om jag fortfarande snörvlar och nyser om vartannat. I eftermiddag ska vi på bio. En gemensam present från oss barn till hela familjen. Vi ska se; Vi hade i alla fall tur med vädret, del två. Har hört att den är sådär, men tror faktiskt inte att jag har sett den första ens, så det kommer att bli kul. Igår åts det en himla massa, precis som alltid på julafton. De har verkligen inte snålats med choklad i huset och jag har upptäckt min nya favorit, rocky road (choklad med jordnötter, dumle & marsmallows) Mums! Det blir till å träna när man kommer hem!

Jag önskar er en mysig juldag med en massa avkoppling, så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nope, köpte den för nån vecka sen men den svarta sålde slut fort, kostar bara 99 kronor. Kan tänka mig att de mindre varuhusen har kvar den, annars finns den i grått och rosa också.

2008-12-30 @ 18:41:07
URL: http://stephaniessecret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0