I'm in love

image498
När jag var på stan idag fick jag syn på denna skönhet. Se bara på de matchande söta lurarna. Det var kärlek vid första ögonkastet, så nu har min kära LG fått konkurrens. Säljaren stressade mig och sa att det bara fanns 3 kvar och att de definitivt inte skulle finnas kvar till helgen, men jag ville fundera på saken. Tänkte söka efter lite information om den på nätet hemma, men hittar den ingenstans. Endast på bild i google. Fanns ej på telenors hemsida. Hoppas verkligen inte att det är limited edition på denna.

Baby come back!!


Kommentarer
Postat av: H

http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=15888 info
så finns gör den på flera ställen lycka till

2008-01-24 @ 04:47:00
Postat av: Turid

Tackar! Jo jag har hittat lite info nu. På pricerunner och prisjakt har den fått genomgående dåliga recentioner. Bl.a hhar knappsatsen dålig kvalité och går ofta sönder. Den skulle visst vara svår att sms:a med också, pga knappsatsen utformning. Det blir nog tyvärr inget köp. Jag som trodde att jag funnit min kärlek:)

2008-01-24 @ 14:47:13
URL: http://travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0