Hemma

Vi anlände till Landvetter flygplats vid 14-tiden i söndags. Resan gick bra, men blev två timmar försenad efter byte i Amsterdamm. Förseningen berodde på en läcka på flygplanstoaletten som riskerade att slå ut tekniken i planet, så det var tur att den upptäcktes i tid och vi fick kliva av och byta plan. Under 26 timmar var vi på resande fot inräknat taxi till flygplats och mellanlandning. Jag lovar att jag var fullständigt mör när vi anlände utan knappt någon sömn. Det var riktigt skönt att känna den svenska torra sommarvärmen istället för den klibbiga och fuktiga luften i asien. Samtidigt är det förstås väldigt tråkigt att semestern är slut, den hade gärna fått vara i några veckor till. Däremot kommer jag att sakna stränderna och det klara vattnet med alla vackra fiskar samt maten (Thailand) och det slappa semesterlivet.

Strax kommer foton på all shopping, jag har inte direkt legat på latsidan;-). Tror att det får bli åtminstone 3 delar, för nu när jag packar upp hittar jag bara mer och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0