Det närmar sig

helg nu. Ja, veckan har gått fort som vanligt. Inlämningsuppgift och litteraturseminarium blev jag klar med häromdagen och projektplanen är princip också klar. Jippie! Fick ledigt från praktiken imorgon pga att jag inte skulle ha så mkt att göra då, men icke jag vill lära mig allt. Ska ju faktiskt skriva praktikrapport på minst fyra sidor i slutet och då måste man ju ha något att berätta. Finns det inget jobb, så skapar man sig ett:-).

Efter jobbet (praktiken) idag tog jag en sväng förbi zara och fick syn på ett par fina shorts. Tänkte titta närmare på dem imorgon, för idag hade jag bråttom med spårvagnen. Hade ju utlovat foton på mina nyheter från HM, men tror det är bättre att vänta till imorgon, så att jag kan fota i dagsljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0