Praktiken

Nu är jag igång med min praktik och vet på ett ungefär vad jag ska göra härnäst. Jag ska fungera som projektledare för ett integrationsprojekt på ett utbildningsförbund. Projektet är nationellt, men jag driver det genom organisationen här i Göteborg. Det är spännande, men en hel del självständigt arbete och mycket kontakter som ska tas och information som ska ges till berörda parter. Har fullt upp med planering nu. Projektplanen ska in till skolan senast Lördag, så det gäller att snabba på. Jag har också lite ideér för höstens kurser som ska planeras. Blir det tid över på min praktik kommer jag också att söka upp samarbetspartners och fundera lite kring hur de på bästa sätt kan marknadsföra sig.


Lite att göra alltså!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0