Då och nu



Australien 2004                                       Sverige  2008

Jag saknar mitt långa hår som jag hade i Australien för ett par år sen. Jag har sparat i flera år nu, men tydligen vill det inte växa längre än såhär (högra bilden). Trots regelbunden klippning av topparna blir det inte längre. Håret är blekt och färgat på bägge bilderna så det borde inte vara någon skillnad i kvalitén pga det. Det kanske får bli lite nya extensions i framtiden för snart har jag ledsnat på att spara, men jag har inte gett upp än. Ikväll testar jag mitt nya vapen mot kluvna och slitna toppar.

Kommentarer
Postat av: A

välkommen i klubben! mitt hår har inte växt på 5 år, iaf inte på rätt ställe :-(.



ps! medlemsavg till klubben är endast 399 kr/månad. då ingår hårschampo från Eldorado ;-):

2008-11-10 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0