Finspång

Igår tog jag tåget till Norrköping och sedan vidare till Finspång för att hälsa på min älskling. Han jobbar och har en övernattningslägenhet i Finspång, en liten håla fyra mil från Norrköping med omkring 13.000 invånare. Där ska jag nu vara ända till Tisdag. Här finns som ni förstår inte särskillt mycket att göra, men det gör mig faktiskt inte särskillt mycket eftersom jag mestadels kommer att skriva på mitt arbete under vardagarna när J jobbar. På helgen kommer vi att åka till Norrköping eller Linköping  och hitta på skojigheter. Jag har ju tidigare bott en kort period i Norrköping, men ganska snart fick jag hemlängtan igen och tog flyttlasset tillbaks till Göteborg, vännerna och familjen.



Jag står och fryser i tjockkofta och boomerangjacka framför mitt gamla jobb Siemens, det största företaget i Finspång.



Torget, Finspångs centrum. Det är här det händer ;-).



Slottet, också en del av min arbetsplats. Fint omgärdad med vatten runt omkring.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snügg blogg!

2008-11-22 @ 16:07:52
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0