Redo för ex-jobb



Nu är det dags att ta itu med dagens arbete. Här ser ni delar av den litteratur som ska användas i uppsatsen. Det är inte alltid lätt att veta var man ska börja, men idag ska jag nog läsa in mig på lite teori. Jag har valt att skriva mitt arbete åt en organisation för att samtidigt få lite verklighetsanknytning i en annars så teoretisk utbildning. Detta innebär å andra sidan att jag har fyra ögon på mig, när det gäller bedömningen. Uppsatsen ska vara klappad och klar den 7 Januari, men det känns redan som att det brinner i knutarna. Två veckor innan uppsatsen lämnas in är det ju nämligen jul och nyår och jag ska göra allt för att slippa sitta på självaste julafton. Egentligen är det väl konstigt med inlämning så snart in på julen? Studenter kan också behöva ha lite ledigt ibland.

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Vad mycket böcker! Är det kandidatuppsatsen du skriver nu eller? :)

2008-11-14 @ 14:21:10
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Fridas fashion & style

Då förstår jag att du har fullt upp! Jag är i samma situation om ett år! :)

2008-11-14 @ 14:36:05
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0