chockoholic



Oj vilken sovmorgon det blev idag! Äter min frukost nu samtidigt som jag bloggar å alldeles stax ska jag sätta igång med min hemtenta som ska vara inne imorgon. Har ni sett dessa nya chokladdoppade flingor? Jag var ju bara tvungen att testa. Tycker att det är så skojigt att de samtidigt poängterar det nyttiga med högt fiberinnehåll och för ovanlighetens skull så är chokladdoppade flingor inte riktade mot barn. Rent smakmässigt var de inte så dumma faktiskt, det är inga tjocka bitar som på bilden, utan endast en lätt touch av mörk choklad. Ett lite nyttigare mål för chokladberoende.

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Åh, de får man kanske prova! :) Tack för tipset. Kramar

2008-10-07 @ 18:14:38
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0