Färdigpluggat



Äntligen fredag och nu ska jag bara ta det lugnt. Ska strax hämta älsklingen vid tåget och sen ska vi åka och köpa nåt gott. I helgen blir det blir det fortsättning på resplanerna och träning såklart. Ska försöka dra med mig älsklinget till gymmet imorgon förmiddag vid 10. Det är en perfekt tid att vara där då, ingen kö vid maskinerna och inga biffiga killar som står och spänner sig vid avdelningen för fria vikter. Jag ska jobba mer på rygg, axlar och armar. Har ju cirka två månader kvar tills jag ska befinna mig i solen. Åhh längtar!

Denna tröja fyndade jag på Zara för ynka 149 kr häromdagen. Jätteskön och mjuk och dessutom härligt oversize. Tips till er som gillar ränder, men inte vill slänga ut en förmögenhet. Det fanns flera kvar, så skynda fynda!

Iväll vankas det lost och fajitas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0