Hemmafix + Vänner

Hela dagen har J jobbet med renoveringen och nu börjar det verkligen likna nåt. Han har redan spacklat första lagret och nästa helg får vi fixa resten av dörren och väggen. Jag har precis packat klart. Nästa vecka (imorgon) ska jag resa iväg och hälsa på släktingar som har  en jättesöt stuga lång ute på landet i östergötland. Det blir roligt vi har inte setts sen i våras och en del av dem har jag inte sett på år. Tyvärr kommer jag inte att ha tillgång till dator där, men är hemma igen på fredag. Hoppas att ni stannar kvar tills dess.

Strax bär det av till några vänner på fika vi inte träffat på länge. Det kommer att bli en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0