Pojkvänsskjortan



Today: Skjorta weekday, halsband supastar.dk, tights Lindex, armband chicy.se
,

Jag älskar Weekday. Det är svårt att gå in där utan att handla något. Köpte min skjorta där i unisex modell. Ljusblå skjortor är lite av en last, men hur skönt är det inte med en löst sittande skjorta? Hittar man ingen på damavdelningen fungerar det minst lika bra med pojkvänskjortan, eller ta bara en i strl s på herravdelningen. H&M herr brukar ha många snygga.

Idag blir det en sväng till stan, om vi hinner ska jag in på H&M och byta strl på några tröjor samt till Mango för att kolla om snyggaste skorna har kommit in igen.  Annars vill jag gärna ta en sväng till Bolia och Mio för att spana på bokhyllor/skåp. Ska också iväg också iväg på en minitrip till Älvängen.

Ikväll blir det träning eller inlines. Ska vara anarkistisk och trotsa träningsvärken. Varenda muskel har gjort sig påmind idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0