Frukost på Biscuit



Gbg:s bästa frukost!



Mmmm, jag ville prova allt!

Åh, precis såhär ska det va, gammaldags stil, hemtrevlig och mysig inredning och allt är fint dekorerat och hembakat med kärlek. Biscuit ligger i Haga på Sprängkullsgatan och vetter mot Hagaparken. Cafét är otroligt populärt och välbesökt. Jag skulle tagit fler bilder, men det var fullt av folk och inte riktigt läge. Frukosten var i alla fall hur god som helst. Det fanns dessutom en massa hemgjorda marmelader att välja på. Det gillas! Har hört att deras sallader lär vara underbara och bland de bästa i Göteborg. Det fanns bland annat en med chevré och honung som jag bara måste smaka nästa gång. Hit kommer jag att gå många gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0