Jag älskar att fynda!





Sportbh Casall, Linnen Rhönish

Jag har passat på att springa på stan nu när uppsatsen är inlämnad. Det blev en tur både igår och idag. Jag hittade precis det jag ville ha och dessutom till reapriser. Kan det bli bättre? Träningskläder är något jag verkligen behövde. Tränar man flera gånger i veckan vill man inte komma i samma plagg jämt. Det blev kläder från både Casall och Rhönish, mina fravoritmärken när det gäller träning. Casalls kläder sitter som ett smäck och man får skitsnygg rumpa i deras byxor:-)

Ikväll blev det ett pass Latino Aerobics, jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Man tackar..kuligt att du gillar min blogg...

2009-01-09 @ 11:11:25
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0