Vilket fantastiskt väder!



Har legat ute på en filt i trädgården idag och njutit av det underbara vädret och lite ledighet! Efter en timme höll jag dock på att rinna bort och då passade det fint att gå in och laga lunch. Jag tror på försiktighet i solens starka strålar. Ikväll ska jag och en kompis ta med picnic och ta oss till något naturskönt ställe som Delsjön eller Skatås. Mysigt! Det är det bästa som finns en sån här varm dag. Nu under eftermiddagen ska jag gå igenom det sista inför inlämning av uppsats imorgon.

Hoppas att ni får en lika härlig dag som mig!

Kommentarer
Postat av: kronjuveler.se

Önskar dig en riktigt fin dag!..:-)



Besök gärna kronjuveler.se - Unik och

romantisk smyckestillverkning med

prinsesstema.

2009-06-04 @ 14:09:53
URL: http://www.kronjuveler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0