American pancakes & USA-planering




Jag och älsklingen gjorde riktigt mumsiga amerikanska pannkakor idag. Jag älskar dessa och för inte så länge sen skrev jag ett inlägg om vårt brunchbesök på Egg and Milk. Idag inspirerades jag även av Maria dock använde jag ett annat recept till smeten. Otroligt gott med färska bär, valnötter och lönnsirap på. Testade även att blanda i hackad mörk choklad i smeten, vilket inte alls var fel. Härligt dessa går att variera i det oändliga. I sommar vill jag ha färska jorgubbar och honungsmelon till. Yammi! Det amerikanska temat passa perfekt för dagen då jag och honey håller på att planera vår USA-resa i sommar. Vi har rutten klart för oss, men har inte helt bestämt, datum och reslängd ännu. Kommer att bli superskoj, ska se om jag kan jobba lite extra innan avresa för man vill ju gärna shoppa liiiite. Skriver mer om detta när allt är bokat å klart.

Nu är det dags för mig att krypa i säng, ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumsigt värre! Bättre än Egg&Milk :-)

2009-03-15 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0