Brunch



Brunch på Egg and Milk, Övre husargatan.



Idag åt vi en underbar brunch tillsammans med vänner på Egg and Milk, ett amerikansk café i dinerstil. Här serveras ljuvliga bagels i massor av smaker och mumsiga amerikanska pannkakor med lönnsirap. Jättemysigt att träffas på detta sätt. Jag älskar det stället och kan lätt rekommendera det till er som bor i Göteborg eller kommer hit på besök nån gång. Man är mätt i flera timmar efterråt. Se gärna you tube klippet från Laila bakar.

Resten av dagen ska vi bara ta det lugnt, har börjat få hosta och känner mig därför inte riktigt kry så det lutar åt att vi kommer att ha 24-maraton här hemma och ikväll blir det thai.

Kommentarer
Postat av: A

Dit kommer jag att gå flera ggr. Hoppas att hostan släpper inom kort. Jag har haft min rethosta i 6v nu. Hoppas det går att träna imorgon. Premiör för Box :-).



För egen del blir det chokladpudding med grädde på toppen. mums!

2009-03-01 @ 20:01:46
URL: http://www.clasohlson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0