Klick klick


Bild: Ellos

                        

Jag passade på att kika på nya träningkläder häromdagen. Behövde verkligen byxor samt nya skor avsedda för training (träningsformer som innehåller sidoförflyttningar). De jag har nu är egentligen till för löpning. Ellos har himla mycket snyggt inom träning, det svåra är bara storleken, men jag håller tummarna för att det passar. Skorna är jag verkligen nyfiken på, så snygga, heldämpade och i skinn och inte alls särskilt dyra. Ett gult linne har jag sedan tidigare och jag älskar det, det fick bli ett till att komplettera med. Det är aldrig fel att köra på ett beprövat koncept. Åhh, vad jag är peppad att sätta igång med träningen nu, är ju nästan helt frisk, imorgon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0