Lördagen



Lördagen var mysig och vi hade fullt upp som vanligt. Dagen startades med sovmorgon och därefter ett pass i gymmet med fria vikter.  Betoningen var rygg, axlar och armar. Det var minst en månad sen jag körde något pass på gymmet och det märks redan att jag hade förlorat lite i styrka. Otroligt vad fort det går om man gör ett break i träningen. Senare under dagen passade jag på att städa lite och fixa lite påskfint. Kvällen var hur mysig som helst med J:s hemmagjorda pizza med fetaost, favoritgodiset, cola och så Robinson så klart. Tyvärr tycker jag att Robinson förlorat sin charm sedan TV4 tog över. Produktionen och själva filmningen känns rätt så budget om man jämför med SVT: dramatiska klipp och man har ju knappt fått sett något om hur de lever, vad de äter och vilka personliga prylar de har fått ta med sig. Nja Robinson sjunger nog på sista versen nu, tror ni inte det? Däremot passade jag på att se några avsnitt av kanal 5:s Charterhjältar. Hade inte sett det inna och det var ju hur komiskt som helst. Snacka om stereotyper, man tror ju nästan att det är ett skämt, men det värsta är ju att det är sant. Folk som verkligen lever "Sällskapsresanliv" när de åker utomlands. Jag och J fick oss ett gott skratt samtidigt som vi skakade på huvudet å detta. Komiskt var ordet.



Nu: Frukostdax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0