TGIF

Yes helgen är äntligen kommen. Har varit busy hela veckan med grupparbete och redovisning, håller på med kommunikationsplanering nu och har en riktigt seriös uppgift framför oss. Men nu längtar jag verkligen efter att röra på mig och att svettas på gymmet, jag har haft ett ofrivilligt uppehåll nu på två veckor eftersom jag var sjuk bl.a. och det känns verkligen, men imorgon bitti är det MRL som gäller, så skoj!

Efter skolan idag mötte jag upp J och vi tog en lite sväng på stan. Hade tänkt boka biljetter till Män som hatar kvinnor, dock hade de bara ett fåtal biljetter kvar och kassorna hade fått tekniska problem. Det blir en myskväll hemma i stället med pizza och Lost. Inte fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0