Först landet, sen storstan

Idag är en bra dag! Nyss hemkommen från skolan och ska fixa lite med ett grupparbete å laga nåt gott att äta. 18.40 ikväll sitter jag på tåget till Norrköping. Där blir jag upphämtad av älsklingen och vi ska ta oss till mysiga sommarstugan i Kolmården.  Hoppas på fint väder imorgon, för vi tänkte grilla och mysa i solen. Antagligen blir det en del tentaplugg också. Min första omtenta! Vad händer på fredag då? Jo då sätter vi oss i bilen och så bär det av till Stockholm och mysigt boende på Norrmalm för på lördag är det bröllop (en av J:s vänner ska gifta sig). Roligt! På söndag ska vi strosa runt lite i staden och gå på mysiga cafeér. Åh, vilken mysig helg!

Bloggar igen när jag är tillbaka och lägger upp bilder förstås.


Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0