TGIF

Fredag idag igen, det ska bli skönt att vila upp sig lite. Har känt mig helt slut idag så det får bli en lugn och skön hemmakväll med godis och talang. Brukar ni se på det? Vi har också börjat kolla på Playa del sol, serien som gick på tv för ett tag sen ni vet. Måste erkänna att jag blir lite sugen på reseledaryrket när jag kollar på den, det verkar kul men också tufft. Idag blir som sagt en lugn kväll, men helgen bjuder också på en del andra trevligheter. Vi ska nämligen på födelsedagsfest imorgon kväll, liten tur på stan (fixa bikini och solisar). MInst en gång i helgen ska jag på gymmet också, saknar att det varit lite si och så med regelbundenheten den sista tiden. Är det fint väder blir det säkert en del fixande i trädgården också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0