Förändring



Jag är så sugen på en förändring. Speciellt håret börjar jag bli lite less på och saknar mina extenstions från 2006 som gjorde håret fylligt och långt och gick utmärkt att locka utan att slita på mitt egna hår. Denna gång funderar jag på att dessutom färga håret brunt. Modellen på bilden har enligt mig den perfekta bruna hårfärgen. Även längden och frisyren och stilen gillar jag skarpt. Får se om jag vågar annars blir det nya slingor i stället och jag behåller det blonda. Tror dock att det får bli en förtjockning istället för en förlängning då priset annars nästan är det dubbla. En tid är nu bokad för konsultation hos min frisör i veckan. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0