Ensam-hemma-mys


Marabou vinter ger verkligen en försmak på julen. Choklad med smak av kanel och nejlika. Yammi!


Ikväll är jag ensam hemma, vilket är ovanligt hos mig på en söndagkväll. Jag har dock en hel del att göra, så det blir inte problem att få tiden att gå. Började kvällen med att fixa tacos och kolla på Playa del sol. Nu blir det lite telefonsamtal, godis och Desperate Housewives, min favvoserie all time. Addera läsning i senaste Chic och ni har min kväll.

Det har varit dåligt med bloggande på sista tiden, men jag är nog inne i en fas tror där jag behöver göra och fundera på lite andra saker. Jag har dock saknat bloggandet och har lite funderingar på att göra en liten Usa-guide eller ev en LA-guide för shopping. Alternativt blir det mina favoriter från resan i somras. Jag ska gå igenom mina bilder framöver, så stanna kvar så dyker det upp något inom kort.

Kommentarer
Postat av: Fia

Den chokladen måste jag testa:)

2009-10-25 @ 22:04:05
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv: Oki, ska testa och se om jag gillar dem.



Mmm, den filmen var bra:)

2009-10-28 @ 22:47:45
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0