Tröst


Idag var ingen höjdare, sjuk med hosta. Det började redan förra fredagen och peppar peppar, jag skulle ju ut med tjejerna imorgon. Nej nej, behöver en peppande tanke, en aforism kanske i stil med "Jag känner mig frisk och kry och livet är härligt!" Någon som prövat? Jag har krypit in i mysiga hoodien från Acne och vill aldrig krypa ut. J:s mormor hade i alla fall skickat med lite skvaller och lägger man till lite choklad blir det ju en hyfsad tröst för stunden.

Ska i alla fall kika lite på fredagsfinalen av idol nu och trycka i mig chokladpudding. Choklad läker alla sår...eller inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist med förkylning, är flera på min praktik som varit dåliga med. Igår var jag och bowlade.

2009-10-10 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0