Ut på stan



Skjorta Lindex, Kjol Monki, Strumpisar Falke, Stövlar Vagabond, Namnhalsband Supastar


Lördag igen. I förmiddags hämtade vi J:s nya bil, en Volvo S40 från 2006. Riktigt fin både invändigt och utvändigt. Den ser ut som ny och har knappt en skråma. Älskar Volvo. Man kan alltid lita på dem. Detta nyinköp innebär också att jag lugnt kan köra vidare med den gamla och det behövs, åtminstone i det jobb jag har nu. Det är dessutom perfekt att kunna ta bilen till träningen om kvällarna eller till en vän på andra sidan stan när bussen har slutat gå?!. Större delen av dagen har dock spenderats på stan där vi har trängts med en miljon andra som tyckte att en regnig höstdag passade bra för shopping. Trodde faktiskt inte att jag skulle komma hem med något, jag har liksom blivit bekväm med Internet och några click, men jodå några påsar fick allt följa med hem. Jag lägger upp bilder imorgon.
Dagen avrundades med fika på Espressohouse. Chailatte är ju så underbart när det är höstruskigt ute! Till kvällsmiddag blev det sushi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0